Subject: Dokumendi nr 16-7/24-04613-004 edastamine
From: "Adeele Vesingi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 16:52:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Teile dokumendi 16-7/24-04613-004

Lugupidamisega

Adeele Vesingi
ehituse tegevusõiguse talituse peaspetsialist
+372 667 2135 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn

Failide mahu tõttu ei ole võimalik neid manusena kaasa panna. Kokkupakitud 
kujul saate need alla laadida järgnevalt lingilt:
https://jvis.ttja.ee/modules/dokumendi-haldus/document/download-attachments/%242y%2410%245SLV15n0vm9MX8QulcQ8eEd6p68g7pjlVGaC5O7zu16Omk4u2dvS
Link on aktiivne 2 nädalat

Kokkupakitud failid:
kiri_digiallkirjaga_16-7_24-04613-004.pdf (0.33 MB)
Hoonestusloa taotlus Saare 3 (3).asice (23.75 MB)
Adressaatide nimekiri.pdf (0.08 MB)
kiri_digiallkirjaga_16-7_24-04613-004.asice (24.14 MB)